Promovisanje novih proizvoda kompanije može da bude odlična ideja, i može imati različitu svrhu a najpre podizanje svesti kod potrošača o proizvodu i celokupnom asortimanu neke kompanije. Isto tako promocija vašeg brenda može da se izvrši i kroz razne alate, kojima ćete potrošačima ponuditi različite popuste i neku specijalnu ponudu. Krajnji cilj je jasan, a to je da se proizvede pozitivan efekat i da što više ljudi bude upućeno u vaš brend.
Koji su to faktori koji će jednoj kompaniji pomoći prilikom brendiranja i bolje pozicije na tržištu u odnosu na neke druge brendove? Promocija je svakako značajan faktor koji doprinosi poslovnom uspehu i bez promocije bi ostale aktivnosti bile zanemarljive jer vaš brend ne bi bio poznat. Promovisanje omogućava prepoznatljivost na tržištu, a kvalitet proizvoda će sigurno doprineti i nizu poslovnih uspeha.
Društvene mreže, jedinstven slogan i sponzorstva
U današnjem poslovanju važan faktor koji može doprineti prepoznatljivosti nekog brenda jesu društvene mreže. Reklamiranje na njima ali i kontinuirano kreiranje zanimljivog sadržaja samo su delić onoga što može vaš brend učiniti poznatim. Saradnja sa mnogim influenserima i njihov uticaj na svoju publiku kada se promoviše novi proizvod, doprineće porastu kupaca vaših proizvoda. Putem društvenih mreža privući ćete svoju ciljnu grupu, a na taj način su veće šanse za prodaju.
Iako su savremene tehnologije donele novi pristup u reklamiranju brendova, ne treba zanemariti ni tradicionalne vidove reklamiranja. Roll up baneri su idealni za promociju proizvoda ili neke usluge. Mobilni su i dostupni u mnogim stilovima i raznim veličinama. Mogu se koristiti dosta puta i ne zauzimaju mnogo prostora. Ukoliko je vaš brend sponzor nekog događaja, upravo roll up baneri su odličan način da posetioci čuju za vašu kompaniju. Roll up baneri se i te kako koriste na mnogim konferencijama, ali i sajmovima. Jedinstven slogan će privući pažnju, a sam slogan mora biti lako razumljiv i pažljivo osmišljen, kako bi zainteresovao krajnje korisnike.
Ambalaža i unapređena usluga
Kupci definitivno obraćaju dosta pažnje na ambalažu nekog proizvoda, neki se čak odluče i da kupe određeni proizvod jer im se svidela ambalaža. Zato uložite u dobar dizajn ambalaže, jer je to jedan od faktora uspeha nekog brenda na tržištu. Ambalaža treba da bude kreativna, unikatna i prepoznatljiva jer će tako kupac stvoriti odnos poverenja i steći mišljenje da je baš taj proizvod najbolji i kvalitetan.
Konkurencija na svim poljima je dosta velika i veoma jaka, pa je poželjno izdvojiti se iz mase ostalih. Preporučljivo je da, ukoliko želite da se izdvojite od drugih i postanete prepoznatljivi na tržištu svojim kupcima ponudite jedinstvenu uslugu, a sve to možete ostvariti analizom vaših konkurenata, odnosno njihovog poslovanja. Analizom ćete utvrditi šta to oni nemaju i šta biste vi mogli da ponudite svojim potrošačima. To mogu biti besplatni uzorci, besplatna dostava za sve ili određene proizvode, kao i neki veći popust na bar deo asortimana.
Komuniciranje sa kupcima
Ukoliko vršite promociju na određenom mestu, izbor savršene lokacije je veoma bitan. Ukoliko se vaša kompanija bavi na primer prodajom kozmetičkih proizvoda, sajmovi su idealna mesta za vašu promociju, ali i neki bazari ili kozmetički saloni. Sve ovo zavisi na prvom mestu od cene proizvoda koje nudite, i ciljne grupe kojoj se obraćate. Sva ova mesta su odlična jer na njima možete da uživo komunicirate da potencijalnim kupcima.
Tu ih možete upoznati, ali i saznati šta im se dopada ili možda ne dopada kod vaših proizvoda, odnosno da li uopšte imaju neki odnos prema vašoj kompaniji. Komunikacija uživo sa onima koji već koriste vaše proizvode ili sa onima koji će tek koristiti vaše proizvode ili usluge, zaista može dosta učiniti za vaše poslovanje. Zato steknite razne veštine komuniciranja kako biste na najbolji način predstavili misiju vaše kompanije.
Strategija poklanjanja i preporuke
Odličan vid promocije jeste i poklanjanje proizvoda, a ovo je u sadašnjosti zaista vidljivo kod mnogih influensera. Na ovaj način se privlače mnoge stalne mušterije ali i novi kupci. Generalno, svi vole besplatne stvari, ali isto tako važan je i kvalitet i to da korisnici budu zadovoljni. Ako se ispoštuju ove dve stavke sigurno ćete dobiti nove klijente.
Preporuka je još jedan vid promocije proizvoda, i odnosi se na to da se postojeći kupci i klijenti motivišu i na taj način daju preporuku drugima, a to će kompaniju dovesti do novih kupaca. Ovo je možda i najbolja strategija jer ljudi veruju preporukama drugih ljudi i na taj način promocija će uroditi plodom. Možete ponuditi svima onima koji dovedu nove kupce određeni popust ili čak nagradu u formi proizvoda vaše kompanije i to će sigurno biti odličan podstrek postojećim kupcima.