Iako znamo da postoji mnogo velikih firmi kojima nije potrebna nikakva reklama, isto tako znamo da i one i te kako ulažu u svoj marketing jer dodatna vidljivost nikada nije naodmet. Imajući to na umu, logično je da onda i manje kompanije treba da ulažu u oglašavanje, s tim što nije dovoljno pratiti samo novine na tržištu – ponekad je ono staro, dobro i tradicionalno jednako efikasno. Da, u pitanju je reklamni materijal. Koliko firmi znate da i dalje imaju reklamni materijal i to ne samo za sebe, u okviru svojih redova, već i onaj namenjen klijentima?
Reklamni materijal Zeppelin su sve one korisne sitnice koje, da, jesu sitnice, ali ljudi ih i dalje vole – kako zaposleni, tako i saradnici. Poklanjajući reklamni materijal ne samo da povećavate vidljivost svog brenda, informišete i stavljate do znanja da ste tu, već pokazujete male znake pažnje na koje niko ne može da bude imun. Zato, kada planirate reklamni materijal, pokušajte da se fokusirate na ono što je ljudima korisno i što će rado koristiti. Da se ne lažemo, uvek je bolje pokloniti neki kancelarijski pribor nego majicu ili kačket osim ako se oni neće nositi pod obavezno na nekoj tematskoj proslavi!
Kako bismo vam olakšali odabir reklamnog materijala za vaš biiznis, u nastavku vam donosimo listu najomiljenijih brendiranih poklona.
Rokovnici
Kada je u pitanju reklamni materijal, rokovnici zauzimaju visoko mesto na listi omiljenosti iz prostog razloga – rokovnici su nam uvek potrebni! Koliko god išli u korak sa tehnologijom, ništa još uvek ne može da zameni papir i olovku, naročito na sastancima na kojima je pomalo nepristojno koristiti telefon.
Hemijske olovke
Isti slučaj je i sa olovkama – kome nije potrebna hemijska olovka, kako u kancelariji, tako i van nje? Nikada ne potcenjujte bitnost ovog brendiranog poklona, naročito jer se hemijske tako lako gube – budite ti koji će obezbediti dovoljnu količinu!
Šolje
Najomiljeniji trenuci na poslu su oni kada se sa kolegama pije kafa, a priznajemo, malo se i tračari. Zato, obezbedite svojim zaposlenima i saradnicima šolje zanimljivog dizajna, koji će istovremeno komunicirati ključnu poruku vašeg brenda.
Kišobrani
Kada je u pitanju reklamni materijal, gotovo niko se nikad ne seti kišobrana, a to je možda najtrajniji poklon koji nekome na ovaj način možete pokloniti. Neka bude zanimljiv, kako bi popravio raspoloženje tokom tmurnih, kišnih dana – svi će zavoleti vaš brend!
Cegeri
Još jedan manje uobičajen, a jako koristan i parktičan reklamni materijal su i cegeri. Različitih veličina, mogu poslužiti kako za nošenje laptopa, tako i za nošenje ručka.
Boce za vodu ili termos-šolje za kafu
Boce za vodu i termos-šolje za kafu su u poslednje vreme najomiljeniji aksesoar među zaposlenim ljudima, kako mlađim, tako i starijim. Svi nastoje da se hidriraju, a zbog dinamike života, kafu piju u hodu. Zato, idite u korak sa trendovima i pružite svojim saradnicima ono što im je potrebno.
Slatkiši
Ruku na srce, ovome će se svako obradovati! Brendirani slatkiši nisu očekivani, ali su i te kako efikasni. Iako će se brendirani omot na kraju baciti, svi će se setiti vas kada budu pričali o originalnom reklamnom materijalu. Uz to, slatkiše uvek možete upakovati u lepo dizajniranu kutiju ili činiju koja će ostati trajni podsetnik na ovaj poklon.