Kako najlakše doći do mušterija?

Ukoliko ste vlasnik nekog biznisa, bilo malog ili velikog, sigurno ste se zapitali kako da najlakše, najbrže i najbolje dođete do mušterija. Bilo da su u pitanju nove mušterije ili neke koje vas nisu posetile neko vreme, postoji nekoliko načina da promovišete svoje poslovanje. Svakako da je moderno doba donelo dosta izazova i novih mogućnosti za promociju ali postoje ljudi koji su tradicionalni i pokušavaju da izbegnu taj aspekt promovisanja.

Naravno, ukusi su različiti i postoje mogućnosti poput štampanja flajera, vizit karti ili uz čuvenu reklamu putem preporuke. Ukratko ćemo predstaviti sve navedene forme.

Štampa flajera je pristupačna

Predstavlja vrlo koristan i proveren način promocije. U poslednje vreme je štampanje flajera palo u drugi plan nakon uspona društvenog marketinga, odnosno reklame putem društvenih mreža. Mnogi biznisi su zapravo počeli upravo sa štampanjem flajera kako bi na pristupačan način uspeli da obezbede priliv novih mušterija. Prednost štampanja flajera je pre svega konstantna dostupnost informacija koje se na flajeru nalaze. Ukoliko nekom uručite flajer, ta osoba će ga imati ispred sebe i odmah će moći da pristupi svih informacijama koje ste istakli kao važne u vezi sa sopstvenim poslovanjem. Štampanje flajera je prilično pristupačno i ne iziskuje ogromne troškove, jedino što bi moglo da izazove nove troškove je plaćanje ljudi da ih podele potencijalnim mušterijama. Svakako su jedan od najboljih i najsigurnijih načina promocije, bilo velikog ili malog biznisa.

Ostavite dobar utisak vizit kartom

Ukoliko želite da ostavite dobar utisak prilikom promovisanja svog biznisa – vizit karte su prava stvar. Ako nekom uručite svoje podatke pomoću ove metode, budite sigurni da će imati prilično visoko mišljenje o vama jer, kao što je poznato, nemaju svi vizit karte. One su posebno korisne ukoliko svoj biznis promovišete nekom drugom biznisu, odnosno sarađujete sa nekim ko je vlasnik drugog biznisa, distributer ili dobavljač. Njihova cena je takođe vrlo pristupačna i naravno zavisi od količine koju štampate. Jedina zamerka je to što su vizit karte možda korisnije za promovisanje samog sebe, odnosno ostavljanje dobrog utiska, nego za neko temeljnije promovisanje vašeg biznisa običnim potrošačima.

Društvene mreže – novi vid reklamiranja

Novi način reklamiranja koji doživljava sve veći uspon u poslednje vreme je upravo digitalni marketing. S njim su granice iluzija, ali je najbolji ukoliko je vaš biznis zasnovan na digitalnom polju. Ukoliko promovišete sajt ili besplatnu dostavu, ili mogućnost online naručivanja, svakako je najbolje koristiti digitalni marketing jer je cilj reklamiranja brzo dostupan nakon prvog kontakta sa reklamom. Takođe, putem digitalnog marketinga možete lakše doći do željene publike i samim tim imati veću mogućnost prodaje sopstvenih usluga.

Preporuka je najbolja reklama

Apsolutno najbolji vid reklame je preporuka. To će vam svi stručnjaci za marketing reći. Najbolji način zahteva zapravo i najveći trud. Ovo je jedan od retkih načina koji nije moguće kontrolisati, makar ne u potpunosti. Ovaj način će se ispoljiti kvalitetno samo ukoliko dobro radite svoj posao i ukoliko ste profesionalni i dobro povezani. Sa te strane ga je nemoguće kontrolisati drugačije – osim dobrim radom. Stoga, kako ne biste pretarano ulagali u marketing, možda je najbolje da pođete od sebe, od kvaliteta vaše usluge i da to podignete na najveći mogući nivo – rezultati će ubrzo doći.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Copyright Beograd na drugačiji način. 2024
Tech Nerd theme designed by FixedWidget