Kako da napravite kreativan flajer koji će biti efikasan

Postoji mnogo razloga zašto se flajeri i dalje koriste. Nemojte misliti da je njihovo prošlo, zato što će oni uvek imati posebnu draž. me treba govoriti o tome koliko su flajeri značajni baš zbog toga što su prilično povoljan, a veoma uticajan način.

Jedno istraživanje je pokazalo da čak 40% ljudi od svih onih koji dobiju flajere uradi neku akciju povodom njih. To je veoma jak procenat, za nešto što mislimo da nema više neku funkciju. Zato, ukoliko imate biznis koji je usmeren na široke narodne mase ili pak na određenu ciljnu grupu, evo načina kako da i flajerima pridobijete nove kupce, odnosno mušterije:

Font, boje, fotografije

Sve mora da bude savršeno. Savetujemo da štampa flajera uvek bude takva da ima nešto upečatljivo. I ne možemo da vam kažemo šta tačno, jer to zavisi od vašeg biznisa, ali možemo da vas usmerimo. Naime, ono što je vama najvažnije, ono što je vaš potencijal to bi trebalo da predstavite kao najbitnije i to bi trebalo da zauzme centralno mesto. Font i boje bi trebalo samo da se prilagode fotografiji, koja je u centru i koja privlačni pažnju. Ukoliko idete bez fotografije, onda je to reč po kojoj želite da vas pamete.

Direktno se obraćajte ciljnoj grupi i budite sa njima na ti

Ništa nećete uraditi ukoliko pokušate da flajerom privučete i one koji nisu vaša primarna ciljna grupa. Cilj vam je da što više ciljne grupe bude na vašoj strani i kupuje vaše proizovde. Zato fokus na njih, oni su vam najsigurniji. Njima se obraćate i obraćajte im se na vi. Flajer treba da sadrži takav sklop rečenica da potencijalni kupac oseti kao da ste mu bliski i da se obraćate direktno njemu.

Fokusirajte se na benefite

Šta su benefiti, šta će vaši kupci dobiti? Šta je ono dobro što im vi nudite, zašto će biti bolji nakon što vas posete i pazare nešto od vas? Objasnite im zašto ste bolji od konkurencije, ali je ne spominjite. Uvek se fokusirajte na svoje prednosti, ali između redova i te kako provucite zašto ste najbolji. Koristite pametno reči poput „sačuvajte“, „besplatno“, „garantujemo“.

Stil mora biti jednostavan

Obraćajte se onima koji čitaju flajer kao deci, ne bukvalno naravno. Stil mora da bude jednostavan, da sve bude jasno. Uvek postoji mogućnost da se nešto shvati na razne načine i pogrešno i zato je potrebno da budete sasvim otvoreni i jasni. Ko razume iz prve, velike su šanse da će vas odmah pozvati, rezervisati ili doći kod vas da nešto pazari.

Istaknite popuste, ponudite pogodnosti

Sada je taj neko dobio vaš flajer, mora da se oseti posebnim. Recite mu šta ste pripremili za njega, recite mu kakve popuste imate, recite mu da uz taj flajer dobija poklon, popust ili bilo šta slično. To je ono što može da ubrza akciju.

Visoka rezolucija štampe

Kada nešto radite – radite to sa stilom i kvalitetno. Ako imate velike ambicije štamapajte flajere, koji govore za sebe i o vama, na kojima se prepoznaje vaš trud, vaša želja, motivacija i vaš kvalitet. Neka izbor štamparija ne bude poslednja stavka o kojoj ćete razmišljati, jer je kvalitet štampe i papira veoma važan. Flajeri su na kraju krajeva odraz vašeg stava prema proizvodu i radu.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Copyright Beograd na drugačiji način. 2020
Tech Nerd theme designed by FixedWidget