Šta su CRM softveri i zašto su važni?

CRM softveri

Tehnologija sve više napreduje, što je odlična svar i omogućava modernizaciju i olakšava poslovanje. Samo je pitanje naravno kojom brzinom joj se mi prilagođavamo i da li na kraju krajeva koristimo sve dobrobiti koje pruža.

Često se dešava da za nešto što bi nam olakšalo život u bukvalnom smislu i ne znamo da postoji. Neko je i skeptičan kada su nove stvari u pitanju, neko se plaši da ne može sve to da savlada, ali kada se uđe u „ritam“ sve postaje lakše i vrlo brzo se prilagođavate. Može se reći da se da je skraćenica CRM i te kako dobro poznata u poslovnom svetu, međutim, van toga je retko ko zna nešto o tome. Ipak, ukoliko ste nešto naučili o CRM softverima, ali vam nije baš bilo najjasnije, onda imamo objašnjenje za vas.

CRM je skraćenica za CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGMENT

Pre svega treba početi od same reči. Dakle, CRM je engleska skraćenica za customer relationship managment. U bukvalnom prevodu to znači „upravljanje odnosima sa kupcima“. Međutim, kod nas se ne koristi taj prevod, već se koristi samo skraćenica, ali kao što smo već rekli, ona je i te kako poznata većini koji su deo poslovnog sveta, tačnije deo velikih kompanija.

Čemu služe CRM sistemi?

CRM sistemi su tu kako bi pomogli da poslovanje jedne firme ide uzlaznom putanjom. A svakako da bi poslovanje jedne firme iz godine u godinu bilo bolje, to znači da firma mora da održava dobar kontakt sa kupcima tj. klijentima. I tu nastupa CRM. Dakle, CRM rešenja služe kako bi se osmislila odlična i uspešna poslovna strategija, koja će omogućiti da vaš biznis napreduje. Naime, CRM softveri služe kako bi zaposleni upoznali svoje kupce sa više aspekata, kako bi ih bolje razumeli i poboljašli komunikaciju sa njima, ponudili im bolju uslugu, proširili poslovanje sa njima, ali i kako biste generalno ponudili bolju uslugu u cilju pridobijanja još kupaca. Dakle, CRM rešenja su usmerena na kupce, kao jedan od najvažnijih aspekata poslovanja.

Kako zapravo funkcioniše CRM softver?

Naravno, treba znati i kako sve ovo što smo spomenuli u prethodnom pasusu postići. Pre svega, CRM je softver, koji prvo sakuplja sve veoma važne i relevantne informacije o kupcima, zatim ih klasifikuje, a onda i povezuje te informacije. Što znači da ova analiza vama može mnogo da znači, jer onda uviđate sličnosti među kupcima, uviđate šta im je zajedničko, a to samo znači da imate dovoljno informacija da napravite odličnu marketinšku kampanju ili poslovnu strategiju koja će vas dovesti do veoma dobrih rezultata. Kada već program uradi sve za vas, kada izlista kakvu ste saradnju imali sa kupcima, kako je izgledala istorija poslovanja, onda ćete moći da pravite strategiju kako da pridobijete i nove kupce, samo na osnovu te analize.

Koje konkretno informacije skladišti CRM?

Treba naravno govoriti i o konkretnim stvarima. Istorija interakcije sa klijentima, vreme koje je potrebno da prođe od ugovaranja posla do realizovanja, nivo ispunjavanja marketniških aktivnosti, statistika koji se proizvodi ili usluge najbolje prodaju uključujući sve kriterijume, bolja saradnja u firmi, mogućnost deljenje informacija sa celim timom ili celom firmom – su samo neke od konkretnih informacija koje prikuplja CRM.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Copyright Beograd na drugačiji način. 2019
Tech Nerd theme designed by FixedWidget