Ako ste na samom pragu preduzetničke karijere, sigurno razmišljate o tome da izrada sajta postane Vaš sledeći korak, i potpuno ste u pravu.
Tačno je da danas svi imaju sajt, od najmanjih do najvećih preduzeća, ali je takođe tačno i da taj sajt ne koriste u prave svrhe. Sem toga, mnogi imaju i samo profil na ponekoj društvenoj mreži (najčešće Facebook-u), jer zaboravljaju da im sajt može biti od mnogo veće pomoći.
Vi nemojte ponoviti njihovu grešku, već sve učinite da izrada sajta postane baza za Vaš internet marketing, jer evo šta Vam sve isti može doneti.
Izrada sajta kao početak onlajn marketinga
Pošto se izrada sajta smatra bazom internet reklamiranja, važno je da u nju dobro uložite. Vaša internet stranica trebalo bi da predstavi Vašu firmu u najboljem mogućem svetlu, te da jasno i precizno obrazloži sve Vaše proizvode, odnosno usluge.
Za to je potrebno ispoštovati i određena pravila, te uvek savetujemo da se izrada sajta poveri profesionalcima, kako ne biste došli u situaciju da se dalje reklamirate a da Vaša baza za marketing nije odgovarajuća.
Jedno od tih pravila svakako je poštovanje ključnih reči, odnosno reči koje označavaju Vaše usluge i/ili proizvode, a koje Vaši potencijalni kupci često pretražuju. U velikom gradu kao što je Beograd sve više ljudi traži usluge putem interneta, jer za razliku od manjih mesta ne poznaju lično vulkanizera, mehaničara, električara, molera…
Pretrage će ih, samim tim, voditi na Vašu internet stranicu, te izrada sajta mora pružiti stranu koja će po svim estetskim i dizajnerskim ali i praktičnim merilima, ispunjavati očekivanja.
Dalje, izrada sajta trebalo bi da ostavi i dovoljno prostora za širenje stranice, jer je uvek dobro kada se sadžaj obnavlja. Bilo da ćete koristiti blog ili ići u smeru kao internet prodavnici, potpuno je svejedno, dok god Vam izrada sajta omogući osnovu za sve dalje korake.
Povećavanje vidljivosti na internetu
Naravno, izrada sajta doprinosi Vašo vidljivosti na internetu, a povezana sa društvenim mrežama, ona će učiniti i da Vas zapaze čak i oni koji nisu uopšte imali nameru da koriste Vaše proizvode/usluge. To posebno važi za korišćenje oglasa na društvenim mrežama i pretraživačima, koje ćete takođe koristiti u daljim fazama marketinga.
Upravo i tu možete naći potencijalne, a za njima i realne kupce/korisnike. Bitno je samo što će za Vas dosta ljudi čuti, a njihov broj će se povećavati svakoga dana. Samim tim, raste i broj Vaših klijenata.
Poboljšavanje prihoda
Sa porastom klijenata će, očekivano, doći i do porasta Vaših prihoda. Kada dođete do ovog stupnja – a profesionalna izrada sajta bi trebalo da Vam to omogući u nekom razumnom roku – videćete i zbog čega se internet marketing naziva najisplativijim i poželećete i dalje da ulažete, što se na primer ređe dešava sa reklamiranjam u štampanim medijima i na flajerima.
Eliminacija konkurencije
Ovo je krajnji stupanj koji Vam daje izrada sajta i do kog se dolazi isključivo višegodišnjom saradnjom sa profesionalnim timom. Naime, za tri do pet godina (a u zavisnost od Vaših proizvoda/usluga možda i mnogo ranije), od svoje firme možete stvoriti prepoznatljiv brend na internetu, na koji će ljudi pomišljati onda kada Vam zatreba tip proizvoda ili usluge koju Vi nudite.
U trenutku kada se to desi, u potpunosti možete zaboraviti konkurenciju.