Neka se vaša kancelarija izdvaja od ostalih

U poslovnom svetu, svaka sitnica se gleda. Izgled je važan, maniri su važni, poslovno, profesionalno ponašanje je važno, ali na kraju krajeva i sam poslovni prostor je takođe važan. Ukoliko i sami imate neki svoj biznis, radite sa klijentima i redovno imate sastanke, samo razmislite o tome kako se osećate kada kročite u nečiju kancelariju – čak i pre nego što se sretnete sa partnerom, poslovni prostor njegove firme na vas sigurno ostavlja neki utisak.

Zato, ako već vodite računa o svom izgledu i ponašanju, baš kao i izgledu, ponašanju i manirima vaših zaposlenih, ne dajte da vam jedna sitnica kvari celokupni utisak – loš poslovni prostor koji odiše neprijatnom energijom. Dakle, mislite o tome kako uređujete svoje kancelarije!

Mini je IN!

Odavno više nismo u socijalizmu, zato ćemo definitivno zaboraviti na tradicionalno uređenje kancelarija, staromodne komade nameštaja i tamne boje koje „guše“ prostor. Ako želite da pratite svetske trendove u uređenju poslovnog prostora, odaberite minimalistički šik obogaćen modernim, atraktivnim vajbom koji na savršeni način spaja i lepo i korisno, tačnije, ozbiljno i profesionalno. Bez obzira na to kojom delatnošću se bavite, trendovi nalažu takozvani „open office“ – jednu veliku, prostranu kancelariju (obično belih zidova i ogromnih prozora) u kojoj će, po „boksovima“ biti smešteni svi vaši ljudi. U slučaju „bokseva“, mini kancelarija svakog zaposlenog, važi uniformisanost – zidovi između stolova mogu da budu od providnog ili „zamagljanog“ stakla, stolovi su obično beli, baš kao i stolice, dok će svaki zaposleni dalje urediti svoj kutak kako on želi, nekim ličnim sitnicama i detaljima.

Fotelje vaših zaposlenih

Svakako, ako želite nešto još zanimljvije, ono sa čime se možete poigrati jesu fotelje u kojima sede zaposleni. Važno je da one budu udobne i funkcionalne, poput onih „direktorskih“ ali sa njihovim izgledom možete eksperimentisati. Na primer, fotelje mogu da budu u nekoj jarkoj boji koja se slaže sa još nekim detaljima u vašoj kancelariji (na primer, fotelje + biljke, fotelje + slike na zidovima, fotelje + boja vrata ili tepiha i tome sličnno). Osim toga, fotelje mogu da budu i nekog neobičnog dizajna, krajnje umetničkog, ekstravagantnog i pomalo futurističkog, naročito ukoliko se bavite nekim umetničkim, kreativnim delatnostima. Samo imajte na umu da, kakve god fotelje odaberete za svoje zaposlene – one moraju biti udobne i prijatne za sedenje, jer 8 radnih sati u sedećem položaju nije malo!

Svakako, vama, kao direktorima, sleduje posebno mesto u ovom „open office“-u koje takođe može biti ograđeno staklom. Neka i vaš nameštaj bude sličan nameštaju zaposlenih, a svoj kutak takođe možete osvežiti ličnim detaljima i uspomenama.

Ukoliko imate dosta sastanaka koji se održavaju kod vas, jedan „boks“ je namenjen i tome. U njemu bi trebalo da se nađu veliki konferencijski sto sa više fotelja, kao i svi potrebni dodaci poput table za pisanje ili flipchart papira, projektora i video-bima i ostalo. Ukoliko ste kojim slučajem neki magazin ili novina, interesantan detalj u ovim prostorijama svakako jesu naslovne strane vašeg lista.

Prostor sa dušom

„Open office“ trenutno jeste vodeći trend u uređivanju kancelarija, baš po ugledu na zapadne zemlje, ali činjenica jeste da ponekad može da izgleda previše sterilno zbog sveg tog stakla i bele boje. Zato je važno da svako od zaposlenih svoj kutak uredi kako želi, da se oseti lični duh, a kancelariju još možete ukrasiti i sa mnogo cveća kako bi prostor izgledao lepše, prijatnije i „ljudskije“.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Copyright Beograd na drugačiji način. 2017
Tech Nerd theme designed by FixedWidget