U tri koraka do zategnute i oblikovane zadnjice

Svi mogu da imaju oblikovanu i lepu zadnjicu. Apsolutno svi. Ne dozvolite da vas neko zavarava i da vam govori da zbog vaše fizionomije tela ne možete da postignete neke rezultate. Nemojte da vam neko govori kako vi nešto ne možete. Upornost je ključ svega, ključ svakog uspeha i zato budite sigurni da zaista i stvarno možete da postignete rezultate i kada je u pitanju regulacija viška kilograma.

Naravno, ovde se u obzir ne uzimaju oni koji boluju od veoma ozbiljnih bolesti i kojima kilaža nije došla eto tako „spontano“. Mada, niti jedna kilaža ne dolazi tako spontano i samo naše telo se deformiše ukoliko mu se ne posvetimo dovoljno. Zato, imamo nekoliko predloga za vas u vezi sa podizanjem zadnjice. 

Vežbe od pola sata za zadnjicu

Vrlo je važno da znate da je konstantana vežba vesnik dobrih rezultata. Dakle, svakog dana posvetite sebi minimum pola sata. Postoji toliko mnogo vežbi za podizanje zadnjice da toga  niste ni svesni. Vežbe za podizanje zadnjice su jako dobra stvar, čak i kada želite da gubite kilograme, odnosno centimetre na drugim delovima tela. Naime, vežbe koje su specijalno osmišljene za podizanje zadnjice, često aktiviraju i mnoge druge grupe mišića, aktiviraju čak i trbušne mišiće. Naravno, važno je da znate koje vežbe radite. Ono što je još važno napomenuti jeste i činjenica da u teretanama postoje programi, odnosno termini koji su specijalno namenjeni vežbama samo za zadnjicu ili samo vežbama za stomak. Ove vežbe takođe traju pola sata i i te kako su efikasne i mogu da vam znače veoma. U suštini, možda je ovo i najbolja opcija, jer imate instruktora koji vam pokazuje na koji način pravilno da radite vežbe, a sa druge strane radite samo vežbe za određeni deo tela. Ukoliko na primer preko interneta gledate vežbe onda to nije isto, jer je vrlo moguće da neku vežbu možete potpuno pogrešno da radite i onda vam takva vrsta vežbanja neće doneti rezultate, već možete samo da se povredite.

Elektrostimulacija mišića zadnjcie

Još jedan način da pomognete vašoj zadnjici da izgleda mnogo bolje, a samim tim da pomognete i vašem samopouzdanju da poraste jeste elektrostimulacija mišića. Dakle, ovde nema reči o nekim veštačkim preparatima, niti o silikonima, već je ovo tretaman koji pomaže vašim mišićima da se aktiviraju i samim tim stvore taj željeni efekat podignute zadnjice. Već posle dva tretmana primetićete efekat podignute zadnjice. Ono što je važno da napomenemo jeste činjenica da je potrebno da radite i neke blage vežbe kako biste imali perfektnu zadnjicu. Elektrostimulacijom mišića zadnjice vi ćete podići i mnogo bolje oblikovati zadnjicu i to i mnogo brže nego što ste očekivali. A to je zapravo i poenta, jer svi mi želimo da vidimo rezultate što pre.

Brzo hodanje vam može pomoći

Ako ne volite baš da trčite onda će vam i brzo hodanje pomoći kada je u pitanju podizanje zadnjice. Dakle, krenite prvo određenim tempom, onim tempom koji vama odgovara. Zatim pojačavajte tempo i penjice se uz brdo. Pešačite onoliko koliko možete. Kasnije ćete videti da će i trčanje početi da vam odgovara, a onda ćete ubrzo nakon toga i primetiti prve rezultate. Ne odustajte i primenjujte ova tri saveta i onda će vas sami rezultati motivisati da nastavite dalje.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Copyright Beograd na drugačiji način. 2018
Tech Nerd theme designed by FixedWidget