Sve prednosti softvera za evidenciju radnog vremena

Program za evidenciju radnog vremena je jedna od korisnijih stvari koja može da značajno unapredi poslovanje svake firme. Ona će pomoći da se snize troškovi, ali i poveća radni učinak zaposlenih, a to nisu jedine prednosti.

Veća motivacija zaposlenih

Dokazano je da radnici bolje poštuju radne obaveze onda kada imaju jasan sistem koji beleži njihov učinak. Softver za evidenciju radnog vremena u minutima pokazuje koliko je radnik došao ranije ili ostao duže pa pruža osnov za isticanje na poslu i dalje napredovanje uz nagrade i pohvale.

Pored motivacije za uspehom, lako suzbija svaku neodgovornost jer nema mesta manipulacijama ili greškama pri upisu. Ako je radnik kasnio postoji zapis i tačna minutaža koja se mora pravdati. Ako se izašlo u toku radnog vremena mora se navesti da li je privatan ili poslovan razlog i svaki se mora kasnije obrazložiti što neodgovorne radnike stavlja u problem.

Softver za evidenciju radnog vremena se jednostavno koristi

Najsavremeniji programi imaju jednostavno korišćenje i od strane zaposlenih kada se prijavljuju, ali i kroz prikaz izveštaja i njihove dalje obrade. 

Najlakše je da radnici imaju ID kartice koje prinesu čitaču i potvrde da li je reč o dolasku, odlasku ili izlasku u toku radnog vremena. Vlasnici u realnom vremenu na WEB platformi imaju prikaz za svakog zaposlenog i minutažu odstupanja. Jedan najboljih softvera je „My Work“ koji ide i korak dalje pa sam pravi dve liste – zelenu i crvenu i radnike grupiše u njih.

Zelena lista je spisak onih koji su ostali duže na poslu, došli ranije i uopšteno radili prekovremeno. Crvena lista je spisak onih koji su zakasnili, izašli ranije ili imali duže pauze. Naravno, sve je dokumentovano u minutima pa nema nikakve zabune.

Ovakav softver za evidenciju radnog vremena olakšava rad i sagledavanje odstupanja da bi se reagovalo na vreme i rešili problemi.

Softver za beleženje radnog vremena štedi novac

Sa softverom za evidenciju radnog vremena se isključuje potreba za portirima ili sličnom službom koja bi se bavila evidencijom zaposlenih. Pored toga što snižava troškove za zapošljavanje ljudstva, program podiže nivo efikasnosti preduzeća jer druge službe koriste sistematizovane izveštaje i brže rade svoj posao.

Služba ljudskih resursa, administracija, finansije, menadžment su samo neki od centara kojima trebaju izveštaji o poštovanju propisanog radnog vremena i svi imaju jednaku korist.

Sve brojke u realnom vremenu

Sa „My Work“ aplikacijom moguće je sa svakog mesta i u svakom trenutku znati gde se nalazi svaki zaposleni. Ovo je mnogima korisno, a naročito decentralizovanim firmama gde je uprava udaljena od svojih poslovnica, ali zahvaljujući programu  nema problema sa praćenjem.

Odličan je izbor i kod fleksibilnog radnog vremena koje će 24/7 sve informacije beležiti i jasno prikazati svim službama.

Ovo su samo neki od razloga za uvođenje programa za evidenciju radnog vremena, ali svakako nisu jedini. Najvažnije je da on donosi realne uštede jer se ne zapošljava portirska služba, ali i podiže produktivnost tako što svaki zaposleni bolje poštuje propisano radno vreme.

Firmi ostaje da izveštaje koristi i za rano prepoznavanje problema, ali i za nagrade za one najangažovanije. Samo na taj način će poslovanje ostvariti ubrzan razvoj.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Copyright Beograd na drugačiji način. 2024
Tech Nerd theme designed by FixedWidget