Najvažnije stavke za uređenje kancelarije i gde ih kupiti

Kancelarije važe za radne prostore u kojima ljudi provode dosta vremena, nekada i više nego kod kuće. To je samo jedan od razloga zašto je bitno da ovaj prostor bude adekvatno opremljen kako bi zaposleni mogli da ispunjavaju zadatke kvalitetno i sa lakoćom.

Ulaganje u kancelarijsku opremu jedna je od najvažnijih investicija, ali ne i nužno najskuplja. Na primer, nameštaj kompanije kancelarijske stolice Beograd – Modrulj važi za udoban i funkcionalan, a i cena je prilagođena svačijem budžetu.

Nameštaj koji omogućava komfor tokom posla

Kancelarijske fotelje – udobnost na prvom mestu

Stolice i fotelje spadaju u najvažnije komade nameštaja koje biramo prilikom opremanja kancelarije i njima treba posvetiti posebnu pažnju. Udobnost i funkcionalnost su imperativi i kada su ovi kriterijumi ispunjeni, zaposleni će se mnogo lakše posvetiti poslu.

Postoji mnogo tipova stolica i fotelja, a izbor zavisi od raznih faktora. Ovaj komad nameštaja, kao i ostali treba da bude u skladu sa ciljevima kompanije, a izbor bi svakako trebalo prepustiti dizajnerima.

Kupci najčešće biraju fotelje koje su izrađene u različitim kožnim varijantama. Prirodna ili eko koža, sve zavisi od afiniteta, a moguće je birati i boje, dezene ili neki drugi materijal koji je više u skladu sa prostorom koji opremate.

Radni, kabinetski i kancelarijski stolovi

Kancelarijski stolovi jedna su od prvih stavki koja se nađe na spisku za kupovinu. Na tržištu se može pronaći veliki broj stolova standardnih dimenzija čija je ne samo veličina već i oblik prilagođen potrebama kupaca.

Dešava se i da kupci žele da njihov radni prostor bude opremljen stolovima koji su izrađeni po meri, specijalno za njih, pa je i takvih prohtevima moguće izaći u susret da bi estetski bile zadovoljene potrebe klijenata.

Izbor stolica često zavisi od planiranog budžeta, pa je tako moguće odabrati dimenzije, boju, oblik, a u većini situacija i materijal od koga će biti napravljen radni sto. U svakom slučaju ovaj komad nameštaja treba da bude ekonomičan.

Stolovi koji se biraju za kancelarije treba da sadrže sve potrebne elemente, a kabinetski stolovi opremljeni su velikim brojem fioka koje služe za skladištenje neophodne dokumentacije.

U zavisnosti od potreba klijenta, radni stolovi mogu da budu ugaoni kako bi se lakše uklopili i zauzimali manje prostora, ali neki biraju i manje stolove sa točkićima koje mogu da pomeraju po želji.

Dodatne stavke za opremanje kancelarije

Kada je obezbeđen osnovni nameštaj u vidu stolica i radnih stolova, onda pažnju treba posvetiti i drugih stvarima koje su neophodne radi lakše organizacije, koordinacije poslova i skladištenja dokumentacije.

Plakari su nezaobilazan komad nameštaja u svakoj kancelariji jer zaposleni često rade sa dosta dokumentacije, pa je tako potrebno sve te papire negde odložiti. Ranije su plakari zauzimali dosta prostora, ali danas to nije slučaj.

Oni se prave po merama koje klijent zahteva, a proizvod se isporučuje sklopljen i spreman za korišćenje. Isporuka ovog kao i ostalih komada nameštaja besplatna je za porudžbine određenog iznosa.

Blokovi za pisanje, olovke, fascikle, markeri, sve su to sitnice bez kojih ne bi bio moguć rad, a koje spadaju u važne stavke za uređenje kancelarije.

Dekoracija koja oplemenjuje radni prostor

Rasveta

Jedna od stavki koja je bitna svakako jeste rasveta, a osim radnih lampi koje se nalaze na skoro svakom stolu, u kancelarija mogu da se pronađu i zidne lampe, ali glavna stavka jeste led rasveta.

Dodaci

Radni prostor treba da bude funkcionalan i dosta toga zavisi od nameštaja, ali za stimulisanje kreativnosti i podsticanje produktivnosti važne su neke druge stvari u koje spada dekoracija.

Osim boje zidova, u svrhe motivacije mogu da posluže i predmeti koji nisu nužno u vezi sa poslom, kao što su npr. slike koje mogu da budu stimulativne i doprinose povećanju koncentracije i bolje atmosfere među zaposlenima, a interesantno je u kakvom okruženju zaposleni u Instagramu provode radno vreme.

Kancelarijske stolice, stolovi i sva ostala oprema koja ispunjava radni prostor u današnje vreme maksimalno je prilagođena potrebama klijenata i nema razloga da se u kancelarijama gomila nameštaj koji nije efikasan.

Sve ovo treba, uz pomoć dizajnera prilagoditi ciljevima kompanije jer prvi utisak koji stičemo o nekome iako nije jedini, često ume da bude presudan. Čiste i ravne linije i nameštaj po meri dosta govore o firmi. Takođe, treba voditi računa i o potrebama zaposlenih jer su ipak oni ti koji čine kompaniju.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Copyright Beograd na drugačiji način. 2024
Tech Nerd theme designed by FixedWidget