Kako ostati motivisan?

Svi s vremena na vreme dodjemo do situacije koja nas navodi na razmišljanje o životu i našim postupcima. Jedna od tema koja se tada provlači kroz glavu je i odnos koji imamo prema sopstvenom telu. ‘’Zdravlje se čuva u mladosti.’’ Ali šta zapravo radite po tom pitanju?  Mnogi krenu da primenjuju radikalne mere, medjutim veoma brzo odustanu.

Zašto?

Kako ostati motivisan?

Zašto radikalne mere nisu dobro rešenje za Vaše probleme?

Iz jednog veoma prostog razloga. Ukoliko nemate veoma jak karakter, nagla promena života iz korena Vam nikako neće prijati. I ne samo to – učiniće da se plašite daljih koraka. Za svaki napredak, bilo na polju zdrave ishrane, treniranja ili bilo kog drugog životnog aspekta – neophodan je veliki trud, želja za napretkom I vreme. Do rezultata se ne dolazi na lak način. I upravo u momentu kada naletimo n ate poteškoće veoma lako odustajemo od naših ciljeva.

Da li je uopšte moguće ostati motivisan?

Naravno da jeste. Medjutim, neophodno je napraviti plan koji se može primeniti I u praksi – ne samo u teoriji.

Kako?

Kreirajte strategiju koja je ne samo lako izvodljiva, već podeljena na više manjih faza. Na taj način ćete uvesti promene postepeno i bez previše truda. Ukoliko želite da promenite odredjene navike, odlična ideja bi bila da stvorite neke nove i bolje kojima ćete ih zameniti. Šta ovo znači? Pokušajte da stare, lose navike I obrazce zamenite novim I zdravijim. Na ovaj način ne samo da ćete izbeći gubitak motivacije i nastavak starog obrazca ponašanja, već ćete uvesti zdravu promenu u Vašu dnevnu rutinu.

Ishrana

Ukoliko je Vaš glavni problem ishrana, višak ili manjak kilograma, Vaš prvi korak bi trebao biti detaljna detoksikacija. Na ovaj način ćete se osloboditi toksina I viška materija u Vašem organizmu. Sledeći korak bi svakako trebala biti poseta nutricionisti. Iako Vam se možda čini da je sastavljanje plana ishrane lako – nije. To je glavni razlog zašto bi ste trebali da se obratite stručnjaku za pomoć.

Fizička aktivnost

Kada je u pitanju fizička aktivnost, situacija je poprilično slična kao I kod ishrane. Ukoliko ste u mogućnosti – uvek se obratite profesionalcu za pomoć. Na ovaj način ne samo da ćete dobiti plan vežbanja prilagodjen Vašim potrebama I mogućnostima, već ćete izbeći greške koje mogu izazvati povrede.

Kako očuvati zdravlje?

Očuvanje zdravlja I vitalnosti bi trebalo da budu prioriteti svakog pojedinca. Prevencija je ključ. Mnogo je lakše sprečiti nego lečiti zdravstvene probleme. I zato – počnite na vreme. Kako ostati motivisan? Mislite na svoje zdravlje. Uradite sve što je u Vašoj moći da ostanete vitalni čak I u dubokoj starosti. Vodite računa o Vašim navikama I njihovim uticaju na Vaš organizam. Ukoliko oslušnete Vaše telo, veoma brzo će Vam ono samo dati signal šta nije uredu. Sve što treba da uradite je da ga poslušate. Budite istrajni I sigurno ćete uspeti u Vašim ciljevima.

Zamena loših navika nekim novim, zdravijim

Ovo je zaista najbolji način da se rešite loših navika. Radikalne promene mogu učiniti da odmah odustanete, medjutim ukoliko idete korak po korak ka vašem cilju – ostaćete motivisani da ga ispunite. Kako zameniti lošu naviku? Jednostavan primer su obroci u kasnim večernjim časovima. Ukoliko naglo zabranite sebi čips uz film pred spavanje – teško da ćete ispoštovati svoj novi režim. Umesto potpunog ukidanja ove navike pokušajte da pravite manje korake ka ostvarenju cilja.

Čips zamenite svežim povrćem. Na ovaj način ćete izbeći glad koja Vas može navesti da se vratite starim navikama. Ovaj sistem možete primeniti u bilo kojoj sferi života – od ishrane, preko treninga I ostalih navika koje bi ste želeli da izbacite. Ukoliko niste sigurni koji su to koraci koje bi ste trebali da preduzmete – osim obraćanja stručnim licima, možete iskoristiti I internet. Kuća Zdravlja Vam može pružiti sve savete koji su neophodni za očuvanje zdravlja i vitalnosti.

Nemojte čekati I krenite da menjate svoj život I navike već danas. Odlaganje Vas nigde neće odvesti. I zapamtite – biće teško na početku, ali trudite se da ostanete motivisani. Sve će postati lakše tokom vremena, a benefiti po Vaše zdravlje će postati više nego jasni.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Copyright Beograd na drugačiji način. 2018
Tech Nerd theme designed by FixedWidget