Kako organizovati uspešnu korporativnu proslavu?

Dobili ste zadatak da organizujete koorporativnu proslavu?

Ako je ovo prvi put da se upuštate u tako nešto, sigurni smo da vam nije bilo sjajno kada ste čuli da ste zaduženi za ovaj izazovan zadatak. 

Ipak, nije sve tako crno. 

Uz dobru organizaciju, korporativne proslave u Beogradu mogu proći bez problema, budući da u prestonici ima velikog izbora prostora koji igra važnu ulogu u čitavom događaju. 

Naravno, prostor nije jedina stavka na koju treba da obratite pažnju, te vam u nastavku teksta predstavljamo najvažnije korake prilikom organizacije korporativne proslave

Osmišljavanje programa – prvi korak na vašoj listi zadataka

Pred vama stoji jasno definisan zadatak – organizovati korporativnu proslavu. Detaljno pročitajte smernice koje su istaknute i obratite pažnju na svrhu proslave. Informišite se da li je reč o proslavi rođendana firme, proslavi Nove godine ili je u pitanju nešto formaliniji povod, kao što je proslava novog poslovnog uspeha. 

Upravo u zavisnosti od toga, znaćete kako treba da izgleda proslava, koje zvanice treba da pozovete i kakav raspored da napravite. 

U slučaju da je svrha okupljanja kolega proslava Nove godine ili godišnjice firme, fokus je na zabavi, dobrom raspoloženju i zbližavanju kolega. Sa druge strane, ako se slavi poslovni uspeh, predstavlja nova saradnja ili proizvod rada, svakako treba misliti o drugim stvarima. Tada je vaš zadatak da organizujete prezentacije kolega, ali i različitih stručnjaka iz određenih oblasti. 

Ukoliko na proslavu dolaze i zvanice izvan kruga vaše kompanije, treba još ozbiljnije pristupiti čitavom konceptu. 

Sastavljanje spiska zvanica i odabir prostora

Kada ste razrešili prvu dilemu i utvrdili svrhu organizacije korporativnog događaja, vreme je sastavite detaljan spisak zvanica, te na osnovu konačnog broja odaberete adekvatan prostor. 

Prilikom odabira prostora, proverite da li je od opremljen neophodnom opremom, poput projektora i platna, televizora, ozvučenja ili je vaš zadatak da nabavite i tehničku opremu. Preporuka je da prostor bude sa binom kako bi govornici mogli da istupe i budu primetni tokom držanja prezentacije. 

Naravno, ni estetika prostora, odnosno dizajn enterijera ne smeju da zaostaju. Elegantni, minimalistički dekorisani objekti su najpogodniji za ove prilike, dok bi trebalo izbeći raskošnu dekoraciju sa upečatljivim aranžmanima. 

Ketering – hrana igra važnu ulogu 

Kada krenu razgovori za stolom, bilo poslovni ili privatni, neretko se javlja i potreba za hranom. Na ovakvim proslavama zvanice obično uživaju u malim slanim i slatkim zalogajima i nekoliko čaša pića. 

Iako nije potrebno obezbediti ogromne količine hrane, svakako se ketering ne treba zaobići. Vaš zadatak je da obezbedite ketering koji u najvećoj meri odgovara vrsti proslave, odnosno samom povodu. Savetujemo vam da se uvek raspitate na više mesta i okusite njihovu ponudu pre nego što napravite konačni izbor. 

Kako da se sve zvanice osećaju prijatno?

Kada ste osmislili detaljan plan, vreme je da se posvetite i nešto delikatnijim pitanjem – kako da učinite da se zvanice zabavljaju i da sve prođe u najboljem redu. 

Pre svega, trebalo bi da mislite na raspored sedenja, te smestite kolege iz istog tima za isti sto. Takođe, važno je da razmišljate i o muzici, bilo da je ona uživo ili ne. Svakako, ako je odluka pala na određeni bend, obavezno dogovorite repertoar, kako proslava ne bi otišla u drugom smeru. 

Isto tako, važno je da obratite pažnju na moderatore, hostese i drugo osoblje čiji je zadatak da budu ljubazni i srdačni prema svim gostima i odgovore na njihove zahteve. 

Detalji koje ne smete zaboraviti

Kada ste detaljno organizovali korporativnu proslavu, vreme je za završne detalje koji ne smeju da izostanu kako bi sve proteklo perfektno! Nekoliko dana pred sam događaj, zovite goste sa spiska kako biste potvrdili njihovo prisustvo i bili sigurni u broj ljudi koji će se pojaviti.

Ovom prilikom važno je ostaviti pozitivan utisak i biti ljubazan prema svima, kako bi se zaista osećali prijatno i poželjno.

Naravno, s obzirom na to da govorimo o korporativnoj proslavi, reklamni materijal ne sme izostati. Brend definitivno treba da bude istaknut u prostoru u vidu postera, panoa, roll up banera, a idealno bi bilo dodati balone i reklamne prospekte na stolove, sa informacijama koje su gostima važne. 

Baš kao i slučaju drugih detalja, odabir reklamnog materijala i dekoracije prostora njime zavisi od svrhe korporativne proslave, te nemojte zaboraviti na ovaj detalj. Reklamni materijal je segment na koji treba da mislite znatno ranije, budući da zahteva određeno vreme za izradu. 

Razmotrite da angažujete profesionalce 

S obzirom na to da organizacija korporativne proslave nije lak zadatak, predlažemo vam da razmotrite da angažujete profesionalce koji će vam biti značajna asistencija za efikasno i jednostavno planiranje

Ovom prilikom odlučite se za agenciju za organizaciju proslava koja nudi veliki broj usluga, a na tržištu je poznata po svom predanom radu i uspešnim događajima iza sebe. Profesionalci vam mogu pomoći da osmislite koncept, obezbedite prostor i tehničku opremu, organizujete osoblje, ketering, izradite reklamni materijal, a njihova asistencija značajna je i na drugim poljima. 

Iako organizacija korporativne proslave nije jednostavna, sigurni smo da ćete uz pravovremeno planiranje, malo truda i promišljanja postići sjajne rezultate!

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Copyright Beograd na drugačiji način. 2022
Tech Nerd theme designed by FixedWidget