Tražite li nešto jedinstveno za svoju kompaniju? Ponudite zapanjujuće notese i rokovnike, torbe od prave kože, torbe za piknik, razne predmete za spoljašnju upotrebu, modernu tehnologiju i druge različite proizvode koji su praktični i korisni.
Tu su i ideje za poklone za kraj godine – pokažite svoju zahvalnost klijnetima, poslovnim partnerima i zaposlenima. Važno je prepoznati i ceniti svoje zaposlene i klijente. Pokloni za kraj godine imaju veliku vrednost i značaj, jer predstavljaju opipljiv predmet vaše zahvalnosti prema vašem osoblju ili klijentima. Poklon koji će uvek pobuditi uspomene na ponos i poboljšati vezu između vaših klijenata ili osoblja sa vama i vašim poslom. Treba naglasiti da je vreme za poslovne poklone ili promotivne poklone tokom cele godine i takav poklon će dodatno produbiti vaš odnos sa poslovnim partnerima i kupcima.
Najčešće greške prilikom izbora reklamnog materijala i poslovnih poklona
Poslovni pokloni mogu imati izuzetan efekat ako su pravilno odabrani i dati na pravi način i u pravo vreme. Međutim, greške koje možemo napraviti mogu se videti prilično neprofesionalno i negativno utiču na naš odnos sa poslovnim partnerom ili klijentom. Stoga davanje poklona kupcima ili poslovnim partnerima može biti prilično neugodno iskustvo ako, na primer, kupite poklon koji je preskup ili ne odgovara interesima primaoca. Činjenica da se (uglavnom) sjećate svojih poslovnih partnera i kupaca samo jednom godišnje takođe vam ne ide u prilog. Zbog toga pogledajte nekoliko korisnih saveta:
Ne morate čekati praznike da biste poslali poslovne poklone. Svaka kompanija sigurno ima više mogućnosti i povoda za davanje poslovnog poklona svojim partnerima (čak i ako je to mali gest pažnje – reklamni rokovnici, cegeri i sl.) nekoliko puta godišnje. Ako se pitate kada i kome biste mogli dati poslovni poklon, podsetimo vas na opšte pravilo – dajte poklone onim poslovnim partnerima ili kupcima koji pomažu uspehu i dobrom poslovanju vaše firme.
Prednosti poslovnih i promotivnih poklona su brojne. Posebno korisni pokloni su najbolji oblik oglašavanja za primaoce svih generacija. Poslovni partneri i kupci će se podsetiti na vaše poslovanje svaki put kada budu koristili proizvod koji ste im dali.
Darivanje poslovnih poklona svojim zaposlenima takođe ima dugoročne pozitivne efekte na vaše poslovanje. Kažete im da cenite njihov naporan rad i da su važan deo mozaika vašeg uspeha. Praktičan poklon, poput kišobrana, torbe za prenosni računar ili kompleta dodatne opreme za pametni telefon, stalno će vas podsećati da su vam zaista važni.
Ne ustručavajte se da napravite listu primaoca i mogućnosti za darivanje poslovnih poklona.
Što se tiče poslovnih poklona, budite vrlo oprezni oko toga šta ćete kupiti. Prilikom izbora poslovnog poklona veoma je važno da poklon bude prikladan. Iako će se mnogima činiti nepotrebnim, ali bitno je obratiti pažnju na stvari kao što su religija i seksualna orijentacija i sve ostalo što se može smatrati osetljivim područjem. Ovo se odnosi i na stvari poput alkohola ili mesa. Neprikladni pokloni mogu duboko uvrediti vaše poslovne partnere, kupce i zaposlene, a ovo je poslednje što želite postići poslovnim poklonom.
Koju tehniku izrade reklamnog materijala izabrati?
Lasersko graviranje je posebno pogodno za reklamni materijal, promotivne proizvode izrađene od metala poput USB diskova ili metalnih olovaka. Korišćenjem lasera vaš promotivni poklon se personalizuje dugotrajnom gravurom. Možete koristiti različite tehnologije: metoda za štampu reklamnih medija vrućom folijom koja se koristi na toplotno otpornim promotivnim predmetima poput džepnih dnevnika od veštačke kože. Logotip se može utisnuti na medij za oglašavanje što daje trajni i elegantni otisak. Za dizajn tekstila koristite sitotisak. Ovaj metod štampanja odlikuje pre svega odlična otpornost na pranje i izuzetan sjaj boja. Tampon štampa je način izbora kada želite da štampate na reklamnim medijima od plastike. Sofisticirana tehnologija štampe olakšava personalizaciju neravnih i zakrivljenih površina. Transfer štampa je postupak štampe koji je posebno pogodan za reklamiranje otisaka na šoljama i tekstilu jer visoke temperature u mašini za pranje posuđa ili mašini za veš tada ne utiču na štampane promotivne predmete.
Digitalna štampa se često koristi za reklamni materijal sa logotipom kompanije, najčešće na beloj pozadini kako bi se u potpunosti iskoristile bogate boje ove vrste reklamnog otiska. Vez možete koristiti za dodavanje visokokvalitetnog logotipa kompanije na tekstilne promotivne predmete i u pravom je smislu način personalizacije, a ne metoda štampe. Ipak, najsofisticiraniji način štampanja promotivnih predmeta je kupolasti proces. Ovo se koristi za štampanje logotipa na promotivne poklone kao što su privesci za ključeve i magneti. Procesom se stvara 3D ili povećavajući efekat a specijalni premaz je otporan na svetlost, toplotu, vodu i ogrebotine.